Het Bedrijf

3D productfotografie belicht het onderscheidend vermogen van uw producten. Deze techniek van presenteren geeft uw klanten de mogelijkheid om uw producten van boven tot onder te bekijken. 3D-foto’s zijn langs 360 graden draaibaar, zodat een perfect beeld ontstaat. Met één muisklik kan de klant inzoomen op details. En wanneer het beeld van uw product voor zich spreekt, schept u in één oogopslag de duidelijkheid waarom de klant vraagt.

Daarnaast blijkt deze vorm van fotografie ook heel interessant voor musea, galeriehouders en kunstenaars. Hun collecties kunnen met 3D fotografie haarscherp aan het publiek worden getoond, ten einde meer bezoekers naar de expositie te trekken. Ook voor de kunstenaars zelf is deze vorm van productfotografie eigenlijk onontbeerlijk voor hun portfolio.

Hoe mooi een ‘gewone’ foto ook is, een driedimensionaal beeld voegt een stukje extra beleving toe. Voor veel van onze klanten heeft het gebruik van deze nieuwe techniek zich rechtstreeks vertaald in hogere verkoopcijfers. Voor meer informatie hierover, zie de portfolio’s.